2014. szept. 3.

Kaptam, örültem


Az alábbi e-mail értesítést kaptam:


Üzeneted érkezett
2014. szeptember 2.

molle az alábbi üzenetet küldte neked a .... rendszerén keresztül:

"Kedves cedrus49! :) 
Minden elismerésem, gratulálok a verseidhez!
 " Ne félj Kicsim " - most bukkantam rá erre a versre,viszont beleszerettem abban a pillanatban! Annyira megnyugtató, kedves, a gyermek lelkéhez szóló.... :) csodaszép, holnap a KisManómnak biztos felolvasom, sőt ahányszor most elolvastam talán menni fog fejből is! :)  
Sok-sok verset még! :) "

***
Az ilyen "háttér"-üzenet(ek) miatt -, mert szerencsére  akad még -, amihez az Olvasó(m)/Olvasóim/, vette/vették/ a fáradságot, és beregizett/beregiztek/ a kedvemért/versemért/, hogy kapcsolatba léphessen/ek/ velem, és visszajelezhessen/ek/ pár kedves, elismerő sorban, már megérte, hogy megosztottam a verseimet másokkal!


Köszönöm, kedves molle!

Nincsenek megjegyzések: